سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غلظت خون و بیماری هاشی ناشی از آن!

سیاتیک، بواسیر، نازایی، فشار خون و بیماری‌های قلبی، خواب رفتن دست و پا، واریکوسل، بی‌خوابی و سردرها ناشی از افزایش غلظت خون در بدن است چرا که مواد زائد از بدن دفع نشده و تجمع آن در بدن موجب بروز بیماری می‌شود.

بیشتر بیماری‌ها از افزایش غلظت خون در بدن بروز پیدا می‌کند چرا که مواد زائد از بدن دفع نمی‌شود و تجمع آن در بدن موجب بروز بیماری می‌شود همچنین بیماری‌هایی مانند سیاتیک، بواسیر، نازایی، فشار خون و بیماری‌های قلبی و واریکوسل ناشی از غلظت خون در بدن است.

 

example-image

 

زنانی که سیکل قاعدگی نامنظم دارند و تحت عمل جراحی رحم قرار گرفته‌اند در معرض بروز بیماری‌های زیادی قرار دارند چرا که خود قاعدگی موجب دفع مواد زائد از بدن می‌شود و کسانی که رحمشان تحت عمل جراحی قرار گرفته و رحم ندارند، با بیماری هایی که از غلظت خون ناشی می‌شود، روبه‌رو شده که انجام تدابیر خاصی که بدن را از مواد زاید دفع کند، الزامی است.

این افراد زیر نظر متخصص طب سنتی با تحصیلات دانشگاهی می‌توانند حجامت یا فصد یااعمال دیگر طبق دستور پزشک انجام دهند تا بدنشان از مواد زاید پاک شود چرا که چنین زنانی در طول مدت خونشان غلیظ شده و عمرشان کوتاه می‌شود و یکی از راه‌های پاکسازی بدن از مواد زائد در زنان قاعدگی است که اگر افراد قاعدگی منظم ‌داشته باشند، بدنشان سالم‌تر است.

بسیاری از سر دردها، بی‌خوابی‌ها ناشی از افزایش غلظت خون در مغز و تغییر مزاج مغز از تری به سمت خشکی است  همچنین خواب رفتن دست و پا نیز ناشی از غلظت خون است و انجام تدابیری که بدن را از مواد زاید پاکسازی کند به دفع بیماری‌ها کمک می‌کند.

ورزش کردن یکی از راه‌های دفع مواد زائد است ولی باید دانست که اگر افراد ورزش سخت افراد انجام می‌دهند و مدت زمان آن طولانی باشد باید با تدابیری مانند استفاده از ملینات، موادغذایی اسهال‌آور یا اعمال یداوی بدن را پاکسازی کرد چرا که ورزش اگر به مدت طولانی صورت پذیرد چون موادزاید رقیق می‌شود امکان آسیب زدن به اعضاء بدن وجود دارد.

 

استفاده از موادغذایی ملین و مسهل مانند خاکشیر، انجیر، آلو، آش پر سبزی در وعده‌های غذایی و عدم مصرف موادغذایی غلیظ مانند ماکارونی و الویه یا غذاهای آماده به خارج شدن بیش‌تر مواد زائد همراه با ورزش کردن کمک می‌کند به عنوان مثال فردی با شکایت بواسیر به کلینیک مراجعه کرد و طبق گفته خودش در طی یک ماه ورزش سخت 15 کیلو وزن کم کرده بود ولی به دلیل این‌که در طی این مدت مواد زائد تجمع پیدا کرده رقیق شده بود به سمت اعضاء ضعیف مانند مقعد تجمع پیدا کرده که موجب بروز بواسیر شده بود.